04.01.2021
Kannattaakin aloittaa kilpailuedun suunnittelu kysymällä, mitä sellaista voin antaa ja tuottaa asiakkaalle, että hän kokee saavansa enemmän? Tavoitteena on siis tehdä asiakkaasta niin tyytyväinen, että hän mielellään maksaa pyytämäsi hinnan.
Jos pelkästään palvelutilanteen muotoileminen asiakasta kuuntelevaksi ja huomioivaksi, voi olla peruste palata takaisin uudelleen. Tai asiantuntevat ja hyvät neuvot tuotteen kylkeen. Tai jos asiakas saa sinulta niin täydellisen palvelukokonaisuuden, että se säästää asiakkaan aikaa ja siten myös rahaa.
Tule pohtimaan hinnoittelua Keuken asiantuntijan kanssa. Miten kasvatetaan tuotteiden lisäarvoa ja miten saat tuotteillesi ja palveluillesi paremman hinnan?
24.04.2024
klo 17:00
Ota rohkeasti yhteyttä ja varaa aika maksuttomaan tapaamiseen tai lähetä meille viesti alla olevalla yhteydenottolomakkeella.
Keski-Uudenmaan Kehittämiskeskus Oy
Puuvalonaukio 2D, 2. krs, 04200 Kerava
050 341 3210
keuke@keuke.fi