06.02.2024 klo 17:00 – klo 19:30
Hyvä asiakaskokemus on erinomainen tapa rakentaa kilpailuetua ja on yksi yritysten ehdottomista menestyksen edellytyksistä. Mutta miten ikimuistoista, erottuvaa asiakaskokemusta rakennetaan ja johdetaan? Voidaanko asiakaskokemuksella luoda ja vahvistaa myös merkityksellisyyden tunnetta?
Keuken asiakaskokemusillassa saat konkreettisia vinkkejä siihen, miten parannat asiakaskokemusta ja vahvistat siten brändiäsi, palveluitasi ja tuotteitasi – ja teet parempaa bisnestä. Puhujana on Nordic Business Forumin asiakaskokemusjohtaja Salla Seppä, joka on tiimeineen palkittu vuonna 2018 CXPA:n Vuoden asiakaskokemusteko -palkinnolla. Seppä on julkaissut myös kirjan ”Menestys syntyy asiakaskokemuksesta – B2B-johtajan opas”.
Hanki uuden vuoden kunniaksi jälleen uusi kehittämisen kokemus ja ilmoittaudu mukaan viimeistään 2.2. mennessä! https://q.surveypal.com/Asiakaskokemus0602
31.10.2024
klo 17:00
Ota rohkeasti yhteyttä ja varaa aika maksuttomaan tapaamiseen tai lähetä meille viesti alla olevalla yhteydenottolomakkeella.
Keski-Uudenmaan Kehittämiskeskus Oy
Puuvalonaukio 2D, 2. krs, 04200 Kerava
050 341 3210
keuke@keuke.fi