18.03.2025 klo 17:00 – klo 19:30
Jokaisen yrityksen ja organisaation takana on ihminen, jokainen asiakas on loppujen lopuksi aina ihminen. Siksi bisnes on vuorovaikutusta ihmiseltä ihmiselle. Kun ymmärrämme paremmin ihmistä kassavirtojen takana, voimme paremmin ymmärtää liiketoimintaamme, ja sen tarvitsemaa kehitystä.
Perehdymme Keuken asiakasymmärrysillassa asiakkaan ihmisyyteen liiketoiminnan kehityksen, brändäämisen ja asiakkaan ymmärtämisen näkökulmista. Ihmistieteiden lähteille meidät johdattaa Perttu Pöyhönen, joka on liiketoiminnan kehittämiseen erikoistunut psykologi, tietokirjailija ja Asiakastutkimusakatemian perustajajäsen.
Ilta alkaa luennolla, jonka jälkeen pääsette pienryhmissä harjoittelemaan, mitä ihmisläheisyys voisi tarkoittaa sinun liiketoiminnassasi.
Sukella kanssamme ihmismielen syövereihin, ilmoittaudu mukaan 14.3. mennessä tästä linkistä: https://q.surveypal.com/asiakasymmarrys180325
08.04.2025
klo 17:00
Ota rohkeasti yhteyttä ja varaa aika maksuttomaan tapaamiseen tai lähetä meille viesti alla olevalla yhteydenottolomakkeella.
Keski-Uudenmaan Kehittämiskeskus Oy
Puuvalonaukio 2D, 2. krs, 04200 Kerava
050 341 3210
keuke@keuke.fi