Sisältöön »
 

Uutiset

27.10.2015

Tiedote 27.10.2015: Hyvä kello kauas kuuluu - KEUKE PARANTAA ASIAKASTYYTYVÄISYYTTÄÄN VUOSI VUODELTA

 Tiedote 27.10.2015

Hyvä kello kauas kuuluu
KEUKE PARANTAA ASIAKASTYYTYVÄISYYTTÄÄN VUOSI VUODELTA

Keski-Uudenmaan Kehittämiskeskuksesta (Keuke) on tullut  tärkeä yrittäjien strateginen kumppani. Tämän johtopäätöksen voi tehdä  uusimmasta Keuken asiakastyytyväisyystutkimuksesta, jossa kysyttiin Keuken  palvelujen tunnettuutta, neuvonnasta koettua hyötyä, asiakaspalvelun  asiantuntevuutta ja sitä, mihin asiaan yrittäjät neuvoja hakevat. 

Kolmasosalle vastaajista Keuken palvelut olivat entuudestaan  tuttuja. Kymmenes tuli Keuken juttusille yrittäjäkollegan suosituksesta ja  toinen kymmenes oli saanut vinkin kunnasta. Viidesosa vastanneista tuli  yritysneuvontapalveluverkoston, kuten työvoimatoimiston, Finnveran,  ELY-keskuksen tai Uusyrityskeskuksen ohjauksella. 

– Paras luku on kuitenkin se, että neljäsosa kertoi Keuken  ottaneen yhteyttä yrittäjään. Olemme soitelleet todella aktiivisesti yrityksiä  läpi ja kertoneet palveluistamme. Yrittäjät ovat ilahtuneita soitosta ja siitä,  että heille on tarjolla neuvoja ja sparrausta, kertoo Keski-Uudenmaan  Kehittämiskeskuksen toimitusjohtaja Elina Pekkarinen.

Tutkimus toteutettiin nykymuodossa nyt neljännen kerran. Uusin  tutkimus toteutettiin elokuun aikana sähköisenä Internet-kyselynä, ja se  lähetettiin kaikille kesäkuun 2014 ja heinäkuun 2015 välisenä aikana Keukessa  asioineille yritysasiakkaille.  Asiakastyytyväisyys  on näiden vuosien aikana noussut tasaisesti. 

LIIKETOIMINTAA HALUTAAN KEHITTÄÄ

Eniten Keukelta haettiin neuvoja liiketoiminnan arviointiin  ja strategian työstämiseen. Seuraavina tulevat markkinointi, myynti ja  asiakashankinta sekä talous- ja rahoitusneuvonta. Selvässä nousussa ovat myös  omistajanvaihdospalvelut.

– Markkinointi on aina neuvonnan kestosuosikkeja. Talous- ja  rahoitusneuvonnassa näkyy uuden EU-ohjelmakauden rahoitustukien avautuminen  hakuun. Liiketoiminnan strateginen kehittäminen on uusi nouseva trendi.  Yrittäjät ymmärtävät, että liiketoiminnan pyörittäminen vaatii jatkuvaa  kehitystyötä. Keukella on ilo olla siinä kehitystyössä mukana kumppanina,  Pekkarinen toteaa.

Keukesta saatu neuvonta koettiin vastaajien keskuudessa  arvokkaaksi ja hyödylliseksi. Vastaajista 86 prosenttia kertoi saaneensa apua  juuri siihen asiaan, johon apua hakikin. Reilu 70 prosenttia totesi Keuken  yritysneuvonnasta olleen konkreettista hyötyä liiketoiminnan kehittämisessä. 

Keuken asiantuntijat saivat vastaajilta asiantuntijuudesta  arvosanan 8,6 (arviointi 4–10) , ripeydestä 8,9 ja palveluhalukkuudesta 9,3.  Lähes kaikki, 96 prosenttia, vastaajista on valmis suosittelemaan Keuken  palveluja toisille yrittäjille.

Lisätietoja:  Keski-Uudenmaan Kehittämiskeskus Oy:n toimitusjohtaja Elina Pekkarinen, puhelin  050 549 2213. www.keuke.fi

 

      

 
 

Muista seuraava tapahtumamme!

14.05.2024
klo 17:00

KUTSU: Keuken tekoälyilta: Järkipuhetta ja keinoja hyötyä tekoälystä

 

 
 

Ota yhteyttä

Ota rohkeasti yhteyttä ja varaa aika maksuttomaan tapaamiseen tai lähetä meille viesti alla olevalla yhteydenottolomakkeella.

 

Sijaintikartta

Keski-Uudenmaan Kehittämiskeskus Oy
Puuvalonaukio 2D, 2. krs, 04200 Kerava

Näytä kartalla »

 

icon-phone.png

050 341 3210

icon-email.png

keuke@keuke.fi

 

Online-ajanvaraus

 
 
© Keski-Uudenmaan Kehittämiskeskus Oy 2017 | login Synergia Foxy
 
Tuotteita korissa: 0  / Varaa aika »  / Tyhjennä kori