Sisältöön »
 

Uutiset

21.04.2016

KEuke semifinaaliin: Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailun loppusuoralle 10 työtä!

Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailun loppusuoralle 10 työtä 

Maan parhaasta kuntamarkkinoinnista kilpailee tänä vuonna 41 työtä. Tuomaristo on valinnut näistä nyt kymmenen semifinaaliin. Palkinnot jaetaan ja kaikki semifinalistit esitellään kuntamarkkinoinnin Piiri-yhteistyöverkoston tapahtumassa Mikkelissä 18. toukokuuta.

Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailun tavoitteena on kehittää markkinointi- ja viestintäosaamista kunta-alalla nostamalla esille hyviä käytäntöjä eli esimerkillistä ja tuloksellista markkinointia tai viestintää. Kilpailu järjestettiin nyt 11. kerran.

- Tämän päivän kunta- ja aluemarkkinointi on osaavaa ja oivaltavaa. Niukat resurssit osaltaan ohjaavat kekseliäisiin toteutuksiin, joissa on tärkeää yhteistyö eri toimijoiden kesken ja myös asukkaiden kanssa. Ilahduttavan paljon on kuntalaisten osallistumista edistävää ja yhteishenkeä kasvattavaa markkinointia, jossa sosiaalinen media on merkittävä väline, sanoo tuomariston puheenjohtaja, Kuntaliiton viestintäjohtaja Jari Seppälä.

- SM-kilpailuun ilmoitettiin markkinointitekoja laidasta laitaan: kansainvälisestä matkailumarkkinoinnista asukkaiden hyvinvointikampanjoihin, Kemiönsaarelta Inariin. Markkinoinnin pitkäjänteisyys ja tuloksellisuus ovat oleellisia arviointikohteita, mutta myös nopeat reaktiot ajankohtaisiin teemoihin ovat tärkeää markkinointia.

Kilpailu on osa Piiri-verkoston toimintaa. Piiri-verkosto on avoin ja maksuton yhteistyö- ja kehittämisverkosto kuntien, seutujen ja alueiden markkinointi- ja viestintäosaamisen vahvistamiseksi. Verkoston takana ovat kunta- ja seutumarkkinoinnin kehittämistyötä tekevät järjestöt: Suomen Kuntaliitto, Seudulliset kehittämisyhteisöt SEKES ry sekä Suomen matkailuorganisaatiot SUOMA ry. Piiri-verkoston yhteistyöyrityksiä ovat MTV3, Helsingin Sanomat, Otavamedia, Kuntalehti ja Kommuntorget.

Kilpailun voittava työ saa Kuntamarkkinoinnin Suomen mestarin tittelin. Tuomaristo jakaa kulta-, hopea- ja pronssisijoille yltäneille kilpailutöille lisäksi kampanjanäkyvyyttä yhteistyöyritysten kautta. Tuomaristo voi lisäksi jakaa kunniamainintoja.

Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailun shortlista aakkosjärjestyksessä 

 

Etelä-Karjalan liitto ja Pohjois-Karjalan maakuntaliitto:  Karjalasta kajahtaa

Helsinki Convention & Events Bureau / Helsingin Markkinointi Oy: Highlights in HEL

Keski-Uudenmaan Kehittämiskeskus Oy - KEUKE:  Yrityspalvelut tutuiksi - Yrittäjän käsikirja

Kouvolan kaupunki:  Betonihelvetti

Lahden kaupunki:  Minäkin olen lahtelainen

Mikkelin kaupunki, työllisyyspalvelut: RekryOn 2015

Porvoon kaupungin matkailu- ja markkinointiyksikkö: 50 000 suukkoa

Someron kaupunki:  Nostalgiaviikko - yhteistyöllä 50 tapahtuman spektaakkeli

Visit Helsinki:  Helsinki Sauna Day

Visit Rovaniemi, Rovaniemen matkailu ja Markkinointi Oy Rovaniemi - The Official Hometown of Santa Claus®

Lisätietoja:

 

Viestintäjohtaja Jari Seppälä, tuomariston puheenjohtaja, 050 66 743


Tiedote: tästä

 
 

Muista seuraava tapahtumamme!

14.05.2024
klo 17:00

KUTSU: Keuken tekoälyilta: Järkipuhetta ja keinoja hyötyä tekoälystä

 

 
 

Ota yhteyttä

Ota rohkeasti yhteyttä ja varaa aika maksuttomaan tapaamiseen tai lähetä meille viesti alla olevalla yhteydenottolomakkeella.

 

Sijaintikartta

Keski-Uudenmaan Kehittämiskeskus Oy
Puuvalonaukio 2D, 2. krs, 04200 Kerava

Näytä kartalla »

 

icon-phone.png

050 341 3210

icon-email.png

keuke@keuke.fi

 

Online-ajanvaraus

 
 
© Keski-Uudenmaan Kehittämiskeskus Oy 2017 | login Synergia Foxy
 
Tuotteita korissa: 0  / Varaa aika »  / Tyhjennä kori