18.11.2021
Keski-Uudenmaan Kehittämiskeskus Oy:n (Keuke) asiakastyytyväisyys on huippuluokkaa. Suositteluprosentti on 98 ja palveluista saadun konkreettisen hyödyn tunnistaa 90 prosenttia asiakkaista.
Kyselyn mukaan suurimmat koronahuolet näyttävät olevan yrityksissä takana päin, sillä vain 12 prosenttia asiakkaista kertoi hakeneensa apua koronasta selviytymiseen. Vuosi sitten luku oli 23.
– Tämä on erittäin hyvä uutinen. Yrityksissä tehdään nyt täyttä häkää työtä tulevaisuuden eteen, arvioidaan omaa liiketoimintaa ja tehdään strategioita ja suunnitelmia, toteaa Keuken toimitusjohtaja Elina Pekkarinen.
Viisikymmentä prosenttia asiakkaista kertoikin hakeneensa Keukesta apua liiketoiminnan arviointiin ja strategian tekemiseen. Markkinointi, myynti ja asiakashankinta sekä talous- ja rahoitusneuvonta ovat Keuken palvelujen listalla vuodesta vuoteen kestosuosikkeja. Tänä vuonna näissäkin luvuissa on selvää kasvua.
– Myynti ja markkinointi tehdään yhä enemmän verkossa. Asiakkaat kaipaavat digimarkkinointiin enemmän osaamista ja työkaluja. Siksi myös me olemme panostaneet tähän tarjoamalla erilaisia digimarkkinointiklinikoita, Pekkarinen kertoo.
Keuke mittaa asiakastyytyväisyyttä vuosittain sähköisesti tehdyllä kyselyllä, joka lähetetään kaikille Keukessa kuluneen vuoden aikana asioineille yrityksille ja yrittäjille.
Keuken asiantuntijat saivat asiakkailta työstään loistavat arvosanat. Asiantuntijuus sai kouluasteikolla arvosanaksi 9,2, palvelun ripeys 9,4 ja palveluhalukkuus 9,5.
Keuke on monelle yritykselle jo entuudestaan tuttu paikallinen toimija, jonka palveluihin luotetaan ja jonne palataan. Kyselyn mukaan lähes puolelle asiakkaista Keuke oli entuudestaan tuttu toimija.
– Olen valtavan iloinen, että Keuke on omalla pitkäjänteisellä työllään lunastanut asiakkaiden luottamuksen. Luottamus korostui erityisesti korona-aikana ja nyt kun katseet ovat siirtyneet uuden suunnitteluun, myös sitä työtä halutaan tehdä meidän asiantuntevan tiimin kanssa, Elina Pekkarinen kertoo.
Asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset löytyvät Keuken verkkosivuilta osoitteesta:
https://www.keuke.fi/client/keuke/userfiles/keuken-asiakastyytyvaisyyskysely-2021.pdf
Keuke on paikallinen kehittämisyhtiö, joka auttaa keskiuusmaalaisia yrityksiä kehittymään ja kasvamaan Järvenpään, Karkkilan, Keravan, Nurmijärven, Pornaisten, Sipoon ja Tuusulan alueilla. Neuvomme ammattitaidolla kaikissa yritystoimintaan liittyvissä asioissa, esimerkiksi myynnin ja markkinoinnin aktivoimisessa, talous- ja rahoituskysymysten läpikäynnissä, investointien suunnittelussa, yhteistyökumppaneiden löytämisessä, kansainvälistymisessä ja omistajan vaihdoksissa.
Lisätietoja: Keuken toimitusjohtaja Elina Pekkarinen, puhelin 050 549 2213. www.keuke.fi. Löydät meidät myös Facebookista, Instagramista ja LinkedInistä.
10.04.2024
klo 17:00
Ota rohkeasti yhteyttä ja varaa aika maksuttomaan tapaamiseen tai lähetä meille viesti alla olevalla yhteydenottolomakkeella.
Keski-Uudenmaan Kehittämiskeskus Oy
Puuvalonaukio 2D, 2. krs, 04200 Kerava
050 341 3210
keuke@keuke.fi